
اسباب بازی محتوای فرهنگی دارد
دبیر دومین نمایشگاه تخصصی صنعت اسباببازی گفت: اسباببازی یک صنعت است و محتوای فرهنگی دارد. امیر بهادری عضو هیئت مدیره انجمن صنعت اسباببازی ایران و دبیر دومین نمایشگاه تخصصی صنعت اسباببازی، در گفتوگو با خبرنگار مهر، گفت: امروز باید این تفکر را در میان مردم و مخاطبان اسباببازی جا بیندازیم که اسباببازی یک صنعت است و محتوای فرهنگی دارد. رسالت تولیدکنندگان صنعت اسباببازی این است که بتوانند وجهۀ صنعتی بودن خویش را پررنگتر کنند. وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت اسباببازی سابقهای طولانی ندارد و این نمایشگاه دورۀ دوم این رویداد است. مردم استقبال خوبی از این نمایشگاه داشتهاند...